یکی بود یکی نبود..
(¯`°•.Alone girl.•°´¯)
دیوانه ام می کند .. فکر اینکه .. زنده زنده .. نیمی از من را .. از من جدا کنند.. لطفا .. تا زنده ام بـــــــــــمان

یکی بود یکی نبود..
هرکی بود غریبه بود...
از دلم خبر نداشت..
که تورو از دلم ربود..
. .. قد من عاشق نبود.
هرکی بود هرچی که داشت
واسه چشمای سیات..
بخدا لایق نبود..
گول نگاشو خوردم و..
دلم رو بستم به چشاش..
دیوونه بودم مثله شمع..
یه عمری آب شدم به پاش..
بعد یه عمر آزگار..
عشق منو گذاشت کنار..
رفت پی یه عشق دیگه..
اونم سپرد به روزگار..ا
ز اولش هیچکی نبود..
هیچکی به دادم نرسید..
قصه من به سر رسید..
دلم به عشقش نرسید

نظرات شما عزیزان:

babadi
ساعت3:04---10 تير 1391
سلام بر شما و تبریک بابت وبلاگ زیبایی که دارید. اگه بخواهید به صورت املا آسان توی نت کسب در آمد کنید میتونید از لینک زیر ثبت نام کنید .کسب درآمد به این صورت که بعد از ثبت نام با لینک زیر یه کد تبلیاتی بهتون میده و بعد هرکس روش کلیک کنه به حساب شما اضافه میشه .اگه خواستی نمونشو توی وبلاگ من ببین
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer =12524



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ دو شنبه 10 / 4 / 1391برچسب:, | ساعت1:39 AM | نويسنده yasi joon |